Často kladené otázky
Čo je na iDating zadarmo a čo sa musí platiť?
Základná registrácia je zdarma. Pri registrácii zadarmo nemôžete odoslať viac ako päť správ z vášho profilu. Počet prijatých správ nie je obmedzený. Pri registrácii zadarmo máte tiež obmedzený počet užívateľov vo vyhľadávaní a nemáte možnosť vyhľadať všetkých používateľov alebo nemôžete zasielať vaše telefónne číslo či e-mailovú adresu iným užívateľom. Obmedzeni ste tiež vo Fotozoznamke, kde môžete ohodnotiť iba 10 profilových fotografií.
Ako si kúpim plné členstvo?
Plné členstvo je pre mužov spoplatnené, stačí kliknúť po prihlásení na fialového panáčika v pravom hornom rohu a zvoliť "Kúpte si plné členstvo". Po aktivovaní plného členstva nie ste už ničím obmedzení a môžete využívať všetké naše služby. Môžete vyhľadávať profily zo všetkých našich užívateľov podľa prezývky, mestá, veku, stavu, písať ľubovoľný počet správ, zasielať telefónne číslo alebo e-mailovú adresu a tiež posielať fotky, smajlíky a GIFy v správach ostatným užívateľom. Ďalej si môžete prezrieť vaše najlepšie zhody podľa vyplneného dotazníka a využiť našu službu Fotozoznamka, kde hodnotíte užívateľov podľa fotky.
Ako zmením údaje o sebe?
Zmena údajov je veľmi jednoduchá. Všetky informácie vo svojom profile zmeníte po prihlásení a kliknutí na fialového panáčika v pravom hornom rohu a zvolíte "Upraviť profil".
Nemôžem nahrať fotku. Čo s tým?
Ak vám nejde nahrať fotka, príčinou môže byť to, že vaša fotka prevyšuje maximálnu veľkosť, ktorá je 10 MB. Riešením tohto problému je zmenšenie parametrov fotky alebo nahranie inej fotky. Ak by fotografia neprevyšovala veľkosť 10 MB a napriek tomu by nešla nahrať, napíšte nám na podporu opis problému a vašu profilovú prezývku.
Prečo nevidím svoju fotku medzi inými profilmi?
Fotografie musia byť najskôr schválené naším administrátorom, aby neporušovali naše podmienky užitia. Fotka sa teda v zozname profilov objaví až po schválení, ktoré je väčšinou vykonané do 24 hodín.
Čo mám robiť, keď zabudnem heslo?
Kliknite na odkaz "Zabudli ste heslo?", Ktorý nájdete nad tlačidlom "Prihlásiť". Po stlačení tlačidla sa vám objaví políčko, kam zadáte svoj e-mail a my vám obratom zašleme odkaz pre zmenu hesla.
Prečo sa nemôžem prihlásiť?
Skontrolujte si najskôr, či zadávate správne veľké a malé písmená. Uistite sa tiež, či zadávate správne užívateľské meno a heslo, ktoré ste zadávali pri svojej registrácii. Ak by ste sa nemohli stále prihlásiť, tak nám napíšte spoločne s popisom problému a profilovou prezývkou na našu podporu a my sa budeme snažiť všetko čo najskôr vyriešiť.
Čo mám robiť, keď mi neprišiel aktivačný email?
Skontrolujte najskôr svoju e-mailovú schránku, či nemáte aktivačný e-mail v spamovom koši. Niekedy sa môže stať, že poskytovatelia e-mailových schránok vyhodnotia automatický e-mail ako spam. Pokiaľ nenájdete aktivačný e-mail v spame, tak si nechajte zaslať aktivačný e-mail znova z registračného formulára alebo kontaktujte našu podporu.
Ako môžem vymazať profil?
Ak chcete svoj profil vymazať, tak nám napíšte na podporu požiadavku o vymazanie profilu a váš profil bude vymazaný do 3 pracovných dní. Ak máte predplatené plné členstvo (Platba pomocou platobnej karty online), musíte najskôr zaslať výpoveď služieb podľa postupu uvedeného vo všeobecných obchodných podmienkach.
Ako môžem pridať iných užívateľov do priateľov?
Po kliknutí na užívateľský profil v ňom nájdete červené tlačidlo, ktoré vám po stlačení ponúkne možnosti správy alebo pridanie do priateľov. Tlačidlo pridanie do priateľov je označené panáčikom, u ktorého je symbol plus. S priateľmi môžete oveľa ľahšie komunikovať a nájdete ich všetkých vždy pod tlačidlom "Priatelia" v dolnej lište úplne vpravo.
Ako môžem vyhľadať iných užívateľov?
Kliknite na tlačidlo "Menu" a potom "Profily". Potom vyberiete parametre pre hľadanie užívateľov skrz červené tlačidlo v pravom dolnom rohu, ako sú prezývka, mesto, vek, stav a stlačte tlačidlo "Vyhľadať".
Ako si zmením heslo alebo email?
Kliknite na fialového panáčika v pravom hornom rohu a vyberte "Nastavenia".
Akým spôsobom zruším platby?
Užívatelia, ktorí si zakúpia predplatné cez Google Play si môžu predplatné kedykoľvek sami zrušiť podľa návodu uvedeného v odkaze nižšie:
Užívatelia, ktorí si zakúpia predplatné cez App Store si môžu predplatné kedykoľvek sami zrušiť podľa návodu uvedeného v odkaze nižšie:
Pri platbe kartou je z dôvodu neprerušenia poskytovania služieb prevádzaná periodicky na obdobie, ktoré ste si zvolili pri aktivácii. Okrem toho niekedy ponúkame špeciálne akcie, ktoré majú dobu obnovenia rôzneho trvania než naše bežné upisovacie obdobie. Skúšobné členstvo na jeden týždeň prechádza automaticky po tomto týždni do regulérneho mesačného členstva. V skúšobnom týždni stačí ukončenie oznámiť na podporu a to najmenej 3 dni pred koncom skúšobného týždňa. Pokiaľ prejde týždenné skúšobné členstvo do regulérneho mesačného členstva, tak je potrebné výpoveď predplatného a členstva poslať písomne. Opakovanú platbu (predplatné) môžete zrušiť zaslaním listu na adresu: Butterfly Destiny s.r.o., Černotín 35, PSČ 334 01, Dnešice, Česká republika. V liste uvediete požiadavku na zrušenie opakovanej platby, váš registračný email a profilovú prezývku. Členstvo vám bude zrušené do 10 pracovných dní, od obdržania listu na našej adrese. O predplatné pri ktorom je potrebná písomná výpoveď ide len v prípade platby pomocou platobnej karty online a pomocou služby PayPal.
Pri platbe SMS si predplatné užívateľ môže kedykoľvek ukončiť zaslaním SMS vo tvare ZOZNAMENIE STOP na číslo 8866.
Ostatné platby (napr. bankový prevod, poštová poukážka) sú jednorázové a nie je potrebné posielať písomnú výpoveď.
Mám technické problémy so stránkou, ako ich mám riešiť?
Najprv prosím zistite, či nemáte neaktualizovaný softvér alebo či nemá váš počítač technické nedostatky. Ak budete mať naďalej problémy so zobrazením stránky, zašlite nám popis problému na našu technickú podporu spoločne s vašou profilovou prezývkou a my sa budeme snažiť čo najskôr váš problém vyriešiť.